KISAH SERAM - SIHIR




Hi, KPT tolong hidekan profil saya, Saya nak cerita pengalaman wktu belajar di university tempatan di perak, Waktu smester akhir aku merancang untk menikah dengn pilihan hati saya sehabis belajar, pada pertengahan smester, aku alami pengalaman sgat aneh, setiap hari masuk waktu maghrib, gigi aku akan sakit sangat2, makan panadol 2 papan tak jalan juga, saya inform berkenaan masalah saya pada bapa saya di KL, die just suruh makan ubat n jaga diri, lepas dari tu, sya ulang alik ke klinik gigi yg agak jauh, 20 minit perjalanan naik kereta, mujur ada kawan baik saya yg sangat rapat, sebab kami dari semester 1 sebilik,1 kos, 1klass.

Hampir 2 minggu, sakit tetap sama, doc nak buat pembedahan pada gigi saya, bila x-ray doc ckp tak ade ape, saya pun inform pada ayah saya lagi, Ayah saya menggunakan perubatan islam, berubat dari jauh, Ayah saya kata, mungkin saya di sihir ataupun santau! Allah, waktu tu aku fikir semua tu mengarut, sehingga satu malam, saya terdengar suara Arwah mak saya, memanggil2 saya keluar dari rumah sewa, nasib baik kawan saya sedar dan terus tarik saya masuk kebilik semula, keesokan malam, benda sama berulang, Kali ni saya kalah, saya keluar rumah, dan "benda"tu dapat merasuk saya, saya tak sedar ape yang dah berlaku,
sedar2, saya dah penat, kawan2 rumah sewa pegang kaki dan tangan saya,
Ayah saya risau, lalu bawak saya balik ke KL untuk berubat, Waktu berubat, pakcik saya sendiri yang ubatkan saya, Pakcik saya bagitahu yang saya DiSantau,Disihir luar dan dalam, Allah, Luluh hati bila dengar semua tu, Pakcik saya cuba buang santau, air rebusan air kelapa dan beberapa jenis daun yang saya tak ingat, rebus smpai cukup secawan sahaja, minum,

Waktu malam selepas minum air tersebut, Aku muntah yang teramat banyak, segala santau yang ada dalam badan saya semua keluar, memang saya tak berdaya lepas muntahkan semua yg ada, Saya bersyukur yang kawan baik saya tu sanggup lap kan muntah tersebut, busuk, jijik, tapi demi kawan, dia sanggup, saya dah anggap die kawan susah senang, dunia akhirat, waktu saya "sakit" dia saje yang daham dan ade waktu saya perlukan,

Selepas itu, saya cuma perlu ikhtiar untuk hilangkan sihir tresebut, sampailah waktu saya nak bernikah, semua urusan selesai, tunggu waktu nak akad nikah je, lagi seminggu nak nikah, saya disihir lagi hebat, Apabila kawan saya yang sentiada ada, berubah dan benci saya dalam sekelip mata je, semua tak jadi, makin dekat hari nak nikah, makin saya diganggu dengan gangguan halus yg amat hebat, smpailah saya terpaksa membatalkan pernikahan tersebut,

2 tahun dah berlalu, saya masih tak dapat contact kawan saya, keluarga dia yang saya dah kenak dengan rapat tu, halau saya waktu saya datg nak jumpa dari Kl. rumah mereka di perak juga,itu yang membuatkan saya sedih... semoga satu hari nanti semuanya pulih dan saya dapat beekawan dengan kawan saya tu balik.. terima kasih. sebenarnye cerita saya ni panjang lagi, tapi saya malas taip. huhu.


sumber ; kalimah paranormal team x
Previous
Next Post »